הכינו את מחלקת הנהלת החשבונות שלכם לעידן המקוון: הצטרפו לקורס ההכשרה המיוחד שלנו

איך להתקדם ולהצליח כמנהלת חשבונות בארגון image
בעידן הדיגיטלי, מנהלי חשבונות צריכים להישאר מעודכנים בטכנולוגיה, להתמקד בניתוח ופרשנות נתונים, לאמץ אוטומציה, לפתח מיומנויות רכות ולתעדף אבטחת מידע.

כדי להצליח ולהתקדם כמנהלי חשבונות בארגון או במחלקה, עליכם לפתח בסיס חזק בחשבונאות, לשפר את הכישורים הטכניים שלכם, לבנות קשרים, להיות פרואקטיביים, לתקשר ביעילות ולהפגין גישה חיובית. על ידי ביצוע המלצות אלה, אתם יכולים לשגשג בנוף המתפתח במהירות של חשבונאות ולתרום ערך לארגון או למחלקה שלך.

לקראת הכנס, אסף המרכז הבינלאומי לכנסים המלצות ותובנות מצוינות מהמרצים ומהמומחים של הכנס, שאין ספק יוכלו לעזור לך להצליח ולהתקדם.

פתחי בסיס חזק בחשבונאות: כדי להיות מנהלת חשבונות מצליחה, חשוב שתהיה לך הבנה מצוקה של העקרונות והיסודות של חשבונאות. פתחי את הידע שלך ללא הרף באמצעות קריאת ספרות מקצועית, השתתפות בסמינרים ולימוד קורסים רלוונטיים.
שפרי את הכישורים הטכניים שלך: הישארי מעודכנת עם התוכנות והכלים העדכניים ביותר להנהלת חשבונות הרלוונטיים לארגון או למחלקה שלך. את יכולה גם לשקול השגת הסמכות כגון מנהל חשבונות סוג 1-2-3, ומדופלם. כמו כן קיימים תחומים נוספים כגון כמו קורס חשבי שכר, קורס מנהלי כספים, חשבים בכירים ועוד.

בניית רשת וקשרים:  בניית קשרים עם עמיתים ואנשי מקצוע אחרים מתעשיות וארגונים שונים. השתתפי באירועים של מנהלי חשבונות, הצטרפי לארגונים מקצועיים ופורומים של מנהלי חשבונות וחפשי מומחים שיכולים לספק הדרכה וייעוץ.
תהיי פרואקטיבית: חפשי דרכים לשפר תהליכים, להגביר את היעילות ולהוסיף ערך לארגון או למחלקה שלך. קחי על עצמך פרויקטים חדשים וחפשי הזדמנויות ללמוד ולצמוח.

תקשורת יעילה: תקשורת יעילה היא קריטית בכל ארגון. למדי כיצד להעביר מידע פיננסי בצורה ברורה ותמציתית לעמיתים ולבעלי עניין אחרים, ועבדי על פיתוח כישורי הפרזנטציה שלך.

הציגי גישה חיובית:  תהיי שחקנית צוות ושמרי על גישה חיובית גם כאשר את מתמודדת עם מצבים קשים או מאתגרים. גישה חיובית יכולה לעזור לך לבנות מערכות יחסים ולהצליח בתפקידך.

בסך הכל, על ידי התמקדות בבניית בסיס חזק בחשבונאות, שיפור הכישורים הטכניים שלך, בניית קשרים, יזום, תקשורת אפקטיבית והצגת גישה חיובית, את יכולv להצליח ולהתקדם כמנהלת חשבונות בארגון או במחלקה שלך.
בעידן הדיגיטלי, מנהלי חשבונות צריכים להישאר מעודכנים בטכנולוגיה, להתמקד בניתוח ופרשנות נתונים, לאמץ אוטומציה uלפתח מיומנויות רכות.


* מטעמי נוחות המאמר נכתב בלשון נקבה אולם הוא מיועד לכל המינים והמגדרים




קהל יעד
ההשתלמות מיועדת למנהלי חשבונות, חשבונאיים בכירים, מנהלי כספים, חשבים, רואי חשבון, יועצי מס וכל מי שתחום ניהול החשבונות והfxpho הם חלק משגרת עבודתו.

אירוח ההדרכה בקורס כולל:
ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי, מצגות, ארוחת בוקר מלאה במסעדת המלון, הפסקות אספרסו בר במהלך הכנס, ארוחת צהרים חווייתית, שי אישי, תעודה, מפגשי נטוורקינג ועוד

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם  -
 הירשמו עכשיו!

להרשמה מקוונת: הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני במייל או בפקס: הקליקו כאן